Krok za krokem | 2. týden hýbu zadkem

Dnešní vzpomínka se týká toho buřtíka na těch kolících. Je to ze Spartan Race Sprintu na jaře 2016. Je fakt, že se hlavně dost nafukuju, jak se snažím soustředit (ha ha to určitě…) (kdo mi dal tenhle hlas do hlavy? okamžitě vypadni!) a vůbec to není snadné pro mých neforemných 82 kg. Tak ale dal jsem to i tak a poměrně svižně.

Chtěl jsem mluvit o krocích a tahle překážka k tomu doslova vybízí. Postup je jasný. Doběhnete k překážce, zastavíte se, lehce se vydýcháte, abyste neměli srdce až v krku a mohli se soustředit. Nádech a bez otálení si vylezete na první dva – uděláte hned první krok – udržíte balanc s vahou uprostřed a pomalu, postupně, přejdete jeden kolík za druhým, až na konec. Vždy se přehoupnete přes přední kolík a zabrzdíte se o další. Nemůžete v trase kolík vynechat a nevyplatí se příliš pospíchat. Je potřeba se soustředit na rozložení váhy a postup vpřed. Když spadnete, děláte třicet. Třicet angličáků…

Ne takových opravdu ne 🙂

Jo jsou to ty, kterým se říká Burpees. Mám závody Spartan Race rád, ale angličáky nejsou úplně dobrý nápad a proto je lepší se jim vyhnout. Pavel Macek, master of KB5 by souhlasil a protože to umí výborně zdůvodnit, přečtěte si raději, proč jsou angličáky nejhloupější cvik na světě, přímo od něj :).

Co si můžeme z téhle překážky vzít do života? Když už se máme pro něco rozhodnout, zastavme se aspoň na chvíli. Pak se zhluboka nadechněme a vydechněme a po rozhodnutí se do toho hned pusťme. Ve správném tempu a krok za krokem se dá každá překážka překonat. Na rozdíl od kolíků ve Spartanu ale můžeme znovu naskočit a pokračovat dál. Jo a v neposlední řadě bratr rytmus vážení :o).

Zhodnocení týdne:
Mám za sebou druhý týden pohybu podle pravidel.

  1. Ranní cvičení 10 minut – pondělí, středa, pátek – SPLNĚNO
  2. Běh, jakákoliv vzdálenost – úterý, čtvrtek, sobota – SPLNĚNO – 5,05 km | 9,07 km | 7,27 km = celkem 21,39km (+8,06km oproti prvnímu týdnu)
  3. Strava cokoliv, ale přerušovaný půst – 10h – 18h – ZMĚNA

Ve stravě pořád tápu a nedaří se mi držet stabilně žádného pravidla, jako v pohybu, ale nestresuji se tím. Podstatné je, aby se mi dobře spalo.

  1. Novinka – Splnit počet kroků za den. Díky svému sportovnímu měřidlu vím, kolik naťapám kroků za den. Když mám dělám z domova, mám pohybu mnohonásobně méně. Takže nové pravidlo je splnit počet denních kroků, které mi mé náramkové měřidlo nastaví. Momentálně to je 10.500 kroků/den. Dneska jsem například po práci ještě musel došlapat přes 3 tisícovky, což byly skoro 3 km.

A už dost. Mějte se fajn, nedřepte na zadku a ať vám to šlape. Za týden ahoj! 😉

Leave A Response

* Denotes Required Field